Kies je opleiding

Nieuwe of populaire opleidingen

Klantgericht werken

Als verkoopmedewerker ben je het visitekaartje van het bedrijf. Door jouw omgang met de klant maak je deze fan voor het leven of komt hij nooit meer binnen. Je moet gastheer/vrouw zijn, kunnen adviseren, service verlenen, vragen beantwoorden, productkennis hebben en om kunnen gaan met klachten. Kortom, jij hebt een belangrijke taak in het succes van het bedrijf.

Meer informatie
Module vezelkennis (e-learning)

Deze module geeft inzicht in veelvoorkomende vezels die gebruikt worden als grondstof in de textielindustrie. Herkomst, productiemethoden, eigenschappen, (nieuwe) toepassingsgebieden en microscopische herkenbaarheid komen ook aan de orde. Verder wordt ingegaan op chemische spinmethoden en de nabewerking van vezels.

Meer informatie
Introductie gordijnen maken

Deze module geeft inzicht in de methoden van gordijnconfectie en toepassingen ervan. Nieuwe productiemethodes, maatvoering en maatneming zijn onderwerpen die ook aan de orde komen. 

Na afloop weet de deelnemer wat er komt kijken bij het maken van gordijnen.

Meer informatie
Omgaan en begeleiden van zieke werknemers

Ziekte overkomt je, verzuim is een keuze. Hoe komt het dat de ene medewerker zich bij een eerste nies zich ziek meldt en de andere met een zware griep toch naar zijn/haar werk komt? Of, hoe vaak en hoe lang een werknemer zich ziek meldt is (deels) een keuze van de medewerker. Maar wordt ook bepaald door hoe jij als leidinggevende omgaat met verzuim. In deze training leer je de do’s en don'ts bij verzuimbegeleiding en hoe je verzuimgesprekken voert met de medewerker. Met als doel deze zo snel en verantwoord mogelijk weer aan het werk te hebben en houden. 

Meer informatie
Slecht nieuws goed brengen

Een sollicitant afwijzen, een medewerker moeten ontslaan, een klant die je niet kunt helpen. In de praktijk doen zich regelmatig situaties voor waarin je een vervelende boodschap moet brengen. Vervelend voor de ontvanger, maar ook voor jou als brenger lastig. In deze training leer je niet alleen hoe je het slechte nieuws goed kunt brengen, je leert ook hoe je om gaat met emoties, die van de ontvanger en die van je zelf.

Meer informatie
June 21, 2018: workshop ‘Due Diligence in your purchasing practices’

Purchasing practices of brands, retailers, agents and importers have a direct relation with potential social/environmental risks in the garment textile supply chain. Purchasing practices include price negotiation, sampling procedures, planning, terms of delivery and payment conditions. Poor purchasing behaviour of the ordering party can cause negative impact on how suppliers perform on labour conditions (e.g. child labour, employee retrenchment) and environmental compliancy (including animal welfare).

Meer informatie

bekijk alle opleidingen

Waarom kiezen voor Modint Academy?

Doorontwikkelen of verder groeien, maar geen tijd of geld voor lange of dure opleidingen? Modint Academy leert deelnemers de kern van nagenoeg elk bedrijfsmatig onderwerp in korte tijd, tegen een scherp tarief en in kleine klassen uitgelegd. Deelnemers én opleider worden daarbij zoveel mogelijk per branche bij elkaar gebracht.

Korte opleidingen

Scherp tarief

Nagenoeg elk bedrijfsmatig onderwerp

Branchegericht

Kleine klassen

Praktisch; direct bruikbaar

meer informatie over

Onze opleiders

Peter Smith
opleider

Priori-tijd: je hebt altijd tijd voor de dingen die belangrijk voor je zijn!

Ruben Ijskes
opleider

De outdoor-salestrainer van verkopend Nederland.

Taco Ubbink
opleider

Essentialist die de kern van het modegebeuren weet te doorgronden.

Korine Bliek
opleider

Er kan zo veel in Office, ik help je het te vinden.

Jiska Jonker
opleider

Waardevol communiceren is horen wat niet wordt gezegd.

Hanna Biesheuvel
opleider

Ontwikkelen is niet ingewikkeld.

Floris ten Kate
opleider