Marketing, verkoop & service

communicatie, online marketing, multichannel-verkoop, exporteren, hospitality en meer ...

Toon 1-6
van totaal 12 opleidingen

De kern van beursgedrag

Wat is professioneel beursgedrag en hoe pas je dat toe?

Meer informatie
De kern van communicatie (binnen de commercie)

Waarom praten we langs elkaar heen en hoe verkleinen we die afstand?

Meer informatie
De kern van een goede presentatie

Hoe ga je om met presentatiespanning, interactie met de toehoorders/publiek en het op een impactvolle manier overdragen van je boodschap? Wanneer je vanuit je functie een presentatie gaat  houden, zien veel mensen daar tegen op. Met het volgen van de training “De kern van een goede presentatie” passeren al deze aspecten de revue en krijg je handvatten aangereikt om steviger in je schoenen te staan!

Meer informatie
De kern van verkopen

In deze training krijg je inzicht in het tot stand komen van een aankoop van een klant en welke invloed je daar als verkoper op kunt uitoefenen. Het accent ligt hierbij op de psychologisch beïnvloedbare factoren.

Meer informatie
De LinkedIn Personal Branding en Marketing Box voor Professionals

Wat is de kern van jouw professionele propositie en hoe zet je die online in om via LinkedIn op eigentijdse wijze businessdoelen te realiseren? Drie intensieve een-op-een sessies van 2-3 uur + 30 dagen op afroep online begeleiding. Samen met Floris ten Kate, LinkedIn Businesscoach, ga je aan de slag. Je formuleert je online propositie naar de markt en vat deze kernachtig samen in je LinkedIn profiel. Je leert LinkedIn in te zetten om voor jou belangrijke professionals te benaderen en aan je te binden (LinkedIn marketing en Social selling). Met deze nieuwe kennis ben je een voorbeeld voor je zakelijke omgeving. Je weet je team te inspireren om nu ook via LinkedIn professionele kansen te pakken.

Meer informatie
De modedrager en de modesector

De modemarkt loopt op straat en speelt zich voor het grootste en belangrijkste gedeelte af achter de ruiten aan de straat. Er is geen markt zo zichtbaar als de modemarkt. De modemarkt is een markt van vlees en bloed en een vrijwel letterlijk levende markt. Het is een subjectieve markt, waarnaar je om die te doorgronden zo objectief mogelijk moet proberen te kijken.

‘De kern van het modegebeuren’  laat op een onorthodoxe wijze de essentie van mode zien.
Het stelt je in staat beter en bewuster te kijken naar de wisselwerking tussen de modedrager en de modesector en van daaruit zelf beter en effectiever te ‘opereren’ in deze markt.
Een must voor elke modeprofessional.

Meer informatie