Marketing, verkoop & service

communicatie, online marketing, multichannel-verkoop, exporteren, hospitality en meer ...

Toon 1-6
van totaal 15 opleidingen

"Was sagen Sie?" Korte cursus Zakelijk Duits

In 4 dagdelen naar een effectieve binnendienst en meer Duitse klanten

Medewerkers binnendienst, orderverwerkers en sales assistenten vinden telefonisch en e-mail contact met Duitse klanten of leveranciers vaak moeilijk.

Soms gaan ze Duitse bellers zelfs uit de weg. Want ze weten niet welke woorden ze moeten gebruiken. Vaak duren de gesprekken (onnodig) lang of zijn juist te kort door de bocht. Dan ontstaan er zelfs misverstanden. Of Duitse telefoontjes worden doorgesluisd naar collega’s. Medewerkers zijn hierdoor veel tijd kwijt en kunnen niet al uw klanten bedienen. En dat kán uw bedrijf orders kosten.

 

Bellen met Duitse klanten is makkelijk.
Wat zou het voor de omzet van uw bedrijf betekenen wanneer uw medewerkers in vloeiend en correct Duits de bestellingen kunnen afhandelen?

 

Meer informatie
7 mei 2019 | Seminar Gateway-O | Rechtstreekse verkoop aan de Chinese consument

China, de grootste en snelst ontwikkelende markt ter wereld is interessant voor mode-ondernemers. Maar de complexiteit, de culturele verschillen, ons gebrek aan kennis en een andere manier van zakendoen, maakt China een moeilijk te veroveren markt. Online beginnen is de beste eerste stap richting deze enorme markt. Het verlaagt je risico, verlaagt je investeringen, verhoogt je zichtbaarheid, verhoogt je verkopen en brengt je direct in contact met de consument. Klik hier om aan te melden.

Meer informatie
De kern van beursgedrag

Wat is professioneel beursgedrag en hoe pas je dat toe?

Meer informatie
De kern van communicatie (binnen de commercie)

Waarom praten we langs elkaar heen en hoe verkleinen we die afstand?

Meer informatie
De kern van een goede presentatie

Hoe ga je om met presentatiespanning, interactie met de toehoorders/publiek en het op een impactvolle manier overdragen van je boodschap? Wanneer je vanuit je functie een presentatie gaat  houden, zien veel mensen daar tegen op. Met het volgen van de training “De kern van een goede presentatie” passeren al deze aspecten de revue en krijg je handvatten aangereikt om steviger in je schoenen te staan!

Meer informatie
De kern van verkopen

In deze training krijg je inzicht in het tot stand komen van een aankoop van een klant en welke invloed je daar als verkoper op kunt uitoefenen. Het accent ligt hierbij op de psychologisch beïnvloedbare factoren.

Meer informatie